vrijdag 20 oktober 2023

Kriebelbeestjes



Kriebelbeestjes buiten...Kriebelbeestjes binnen....🐜🐝🐞🐌



Op zoek naar kriebelbeestjes in de tuin van onze school.










Beestjes in de klas





Slakken🐌... ze zijn lief, traag, schattig...



... maar ook wel eens deugeniet!



we bestuderen ze van heel dichtbijπŸ”








Wie durft mag een slakje op de hand.✋









We laten de kriebelbeestjes terug vrij in de natuur!
Daaaaaag lieve beestjes...🐜🐞🐌












Zoek de spin op de foto...






Dag lieve slakjes...



We dramatiseren ons vers van twee spinnetjes






Een spinnetje, een spinnetje
dat zocht een vriendinnetje
Het zocht eens hier, 
het zocht eens daar
O had ik mijn vriendinnetje maar.

Een spinnetje, een spinnetje
dat zocht een vriendinnetje
Het zocht eens hier,
het zocht eens daar
O had ik mijn vriendinnetje maar.

Twee spinnetjes, twee spinnetjes
die zochten een vriendinnetje
Ze zochten hier, 
ze zochten daar
en toen... toen hadden ze elkaar.
Ze kriebelden hier,
ze kriebelden daar
en ze bleven altijd bij elkaar.











Mijn knuffelbosdier mag mee naar de klas

Einde!😊


















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten