zaterdag 11 november 2023

Horen, zien, voelen, ruiken, proeven... mijn zintuigen!

 


Horen, zien, voelen, ruiken, proeven...
Onze zintuigen
๐Ÿ‘‚๐Ÿ‘€✋๐Ÿ‘ƒ๐Ÿ‘„

                    De mama van Emmet komt ons een lesje
                               Vlaamse Gebarentaal leren. 





We leren ons kenteken in gebarentaal

















Dankjewel mama! Zo lief van je!๐Ÿ’œ
Knap dat jij dat kan!




Spel: dierengeluiden herkennen



Als ik niet kan zien, dan moet ik voelen.
Rarara... wie voel ik?








Per twee wandelen in de klas waarvan er รฉรฉn even niets kan zien.







Een geluk dat we goede ogen hebben!



Ik zie, ik zie, ik zie,...๐Ÿ‘€














Voelen met onze handen✋✋














Voelen met mijn voeten

                              Ruiken doe ik met mijn neus๐Ÿ‘ƒ

               

               








Wat ben ik blij dat al mijn zintuigen goed werken!


Einde!๐Ÿ˜‰

















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten